HAPPY 21st BIRTHDAY TO ME! | 12/8/2015

Thank you all for your Happy Birthday wishes! I couldn’t be happier! This year has been extraordinary and I have been living so many fa...

Thank you all for your Happy Birthday wishes!
I couldn’t be happier! This year has been extraordinary and I have been living so many fantastic moments, with amazing people.
My face is gloomy because every day I realise that we cannot live the same moment twice.  Time is irreversible. So we should try to live as much as possible every day!
Be unique! I want everybody to be unique! Life is unique and unique is life!


Obrigada a todos pelos desejos de Feliz Aniversário!
Não poderia estar mais feliz! Este tem sido um ano extraordinário e tenho vivido e partilhado imensos momentos fantásticos com pessoas incríveis.
A minha cara está entristecida, porque a cada dia que passa, me apercebo de que não podemos viver o mesmo instante duas vezes.
O tempo é irreversível, portanto deveremos tentar viver o máximo possível todos os dias!
Sejam únicos! Eu quero que toda a gente seja única! A vida é singular!




Kisses,
Em

You Might Also Like

0 comments

PLAYING

UA-88256336-1